пʼятницю, 15 травня 2015 р.

Родина моя і моя Україна навіки у серці моєму живі

    
     Сім`я, родина – джерело духовних  цінностей. Саме в сім`ї формується характер, світогляд, погляди на життя дитини. Саме з сім`ї починається людина, громадянин. Саме сімейне виховання має великий вплив на майбутнє наших дітей, нашої нації, нашої України.
     Сімейним цінностям, традиціям була присвячена родинна вітальня «Родина моя і моя Україна навіки у серці моєму живі», яка відбулася в районній бібліотеці для дітей напередодні Міжнародного дня сім`ї.
      Учасниками її стали читачі 2-6 класів, їх мами, бабусі. Про роль сім`ї у творенні держави, у моральному становленні дитини розповіли присутнім бібліотекарі Мирослава Крищук та Лариса Панасюк. 
     Хороші, ласкаві слова про свою бабусю говорила читачка Уляна Шабала, яка ще й виконала для всіх присутніх пісню про маму. Про те, як вони з татом і мамою проводять вільний час, які книги разом читають, які фільми дивляться ділився  Богдан Поручнік. Аня Крищук продекламувала вірш Емілії Саталкіної
 « Мамині руки». Про виховання в своїй родині, про свої сімейні традиції розповіла мама читачки Насті Никитюк Оксана Вікторівна. 
     Ляльковий театр « Веселка» порадував дітей виставою «Вчись творити добро». А бібліотекар Алла Гладун познайомила користувачів з книгами, представленими на літературній викладці «Ми матір називаємо святою».Завідувач бібліотекою Галина Солодуха запросила матусь, бабусь частіше відвідувати бібліотеку разом зі своїми дітьми  та внуками.

Немає коментарів:

Дописати коментар